Home » Mais destaques...
Featured in national and international publications

Yearbook Advocacy Analysis 500 – acording to the Brazilian Guide “Advocacy Analysis 500”, Pellon & Associados has occupied
since 2008 positions in the general ranking of the biggest law offices in Brazil.
Chambers Global Guide 2014 - Pellon & Associados was included at the Global Guide in 2014 after been nominated in 2009, 2010, 2011, 2012 and 2013 in the ranking of law offices with significant expertise in the areas of Insurance and Reinsurance in Brazil

.Chambers Global Guide 2012 - Luís Felipe Pellon has been ranked as a leading lawyer in the areas of Insurance and Reinsurance in the world in 2012.

“Alguns clientes estão recebendo boletos falsos por e-mail com o Assunto: 2via de boleto. Enviados por : This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it Este endereço de e-mail está protegido contra spambots. Você deve habilitar o JavaScript para visualizá-lo. , e com a assinatura

no corpo do e-mail “Pellon & Associados - Advocacia”. Pedimos atenção redobrada para identificar esta fraude e não efetuar pagamento.

Em caso de dúvida , entre em contato com nossos escritórios pelo telefone disponibilizado no site , ou através de nosso e-mail corporativo@pellon-associados.com.br